top of page

社區工作模式解決照護食「套牢」問題

已更新:2022年12月29日

唔知大家有冇睇到上個月由香港中文大學創業研究中心主任區玉輝教授撰寫嘅照護食文章呢~前文提到照護食本地發展遇到嘅阻力及深入淺出咁介紹咗相關「套牢」問題,但係要點樣解決呢個問題呢?


日前,區教授新出爐嘅文章引用咗「社區工作模式」去分析照護食項目現時進行嘅工作,亦就照護食普及化提出唔同建議。透過各持份者嘅積極參與同合作,相信照護食未來發展一定會越來越蓬勃!


/要克服前文所言的「套牢」問題,需要依賴多方的協作,在市場上用協同形式建立首尾相接。以「照護食」為例,處理現時市場的不確定性,單憑供應商並不足以解決問題,社區上每個角色均不可或缺。「照護食」生態圈涉及的主要持份者包括政府、醫護專才、學術機構、院舍及社區照顧服務單位、供應商及廚師、商界、吞嚥困難人士及照顧者等,每個持份者的角色均環環相扣。把一項新的膳食文化推廣至社區,解決實質的社會問題,需要一個中立的促成者,以協調及催化的角色使各方熟知實況,掌握解決問題的技術,串連各持份者,才能讓生態圈有機會持續發展。由香港社會服務聯會(社聯)2020成立的「照護食專責小組」,就擔當起促成者角色。/


即刻㩒入去下面篇文章了解多啲喇!


原文載於信報 (2022年4月14日): https://bit.ly/37pA8ul


bottom of page